Γυναίκες σε καιρό πολέμου και το όνειρο της ειρήνης

γυναικες μπουργκα
Στον πόλεμο, συχνά ακούμε μόνο ιστορίες της πρώτης γραμμής για στρατιώτες και μάχες. Στο TEDGlobal 2010, η Zαινάμπ Σάλμπι διηγείται δυνατές ιστορίες της «από τα μετόπισθεν» για γυναίκες που συνεχίζουν την καθημερινή ζωή κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων, και κάνει έκκληση οι γυναίκες να αποκτήσουν μια θέση στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μόλις παύσουν τα πυρά.
Ξύπνησα στη μέση της νύχτας από τον ήχο μιας ισχυρής έκρηξης. Η ώρα ήταν περασμένη. Δε θυμάμαι τι ώρα ήταν. Μόνο θυμάμαι ότι ο ήχος ήταν τόσο δυνατός και τόσο σοκαριστικός. Τα πάντα στο δωματιό μου έτρεμαν η καρδιά μου, τα παράθυρά μου, το κρεβάτι μου– τα πάντα. Κοίταξα έξω από τα παράθυρα, και είδα ένα μεγάλο ημικύκλιο έκρηξης. Σκέφτηκα ότι ήταν ακριβώς όπως στις ταινίες, αλλά οι ταινίες δεν μετέδιδαν τη δυνατή εικόνα που εγώ έβλεπα– έντονο κόκκινο και πορτοκαλί και γκρι, μια έκρηξη σε πλήρη ανάπτυξη.
Σχολιάστε

